Topic: My ususal day. Mój zwyczajny dzien.
Otwórz podręcznik str. 41 i przeczytaj opis jednego dnia z życia chłopca, który jest w twoim wieku. Przyjrzyj się uważnie zegarom i temu co chłopiec napisał, czy wszystkie wypowiedzi są zgodne z godziną na zegarze? Jeśli znajdziesz pomyłkę, zapisz prawdziwą godzinę do zeszytu.
Następnie wycinamy obrazki z kart pracy Daily routines, z kartki bloku wycinamy kwadraty (tyle ile jest obrazków z czynnościami) Nakwadratach rysujemy po jednym zegarze z godziną która poznaliśmy. Zaczynamy zabawę z rodzicem, bratem lub siostrą; mamy dwie talie-jedna czynności, druga zegary. Odwracamy tak żeby nie było widać co kryje karta i losujemy na zmiany. Np. wylosujemy wstawać-get up i zegar z godz 7.00 i mówimy nasze zdanie I Get up AT seven o’clock. Wygrywa osoba która powie najwięcej poprawnych zdań.
Po całej zabawie swoje zdania proszę zapisać w zeszycie pod tematem lekcji-nie wysyłamy, sprawdzę po powrocie do szkoły.